lørdag 5. september 2009

Barnehuer til basar...

Barnehjelm, str. 6-9mnd. frå Gjestal sine oppskrifter. Tråden er ukjent, ein rest frå den store sekken med "hummar og kanari". Likar nok betre Drops si oppskrift, som eg har brukt mange ganger før. Og navnet Djevelhuer likar eg slett ikkje, har ingen ting med søte små å gjere...

Pulsvarmere i str. 8-10 år. Melert, kvitfargen er Drops Vivaldi. Den rosa fargen er også av ukjent opphav, eit eller anna med mohair.

Odessa-hua i samme kvalitet og størrelse, men utan perler. Denne har vert på strikkepinnen lenge, har nok vert eit "vente på flyplass-arbeid". Hua blei flott, men er ikkje fornøgd med fellinga..... er nok ein tanke å vri maskene. Husets datter trøstar, dette er det berre du som ser mamma...
Vi får håpe det, har nokon erfaring med denne........
I morgon skal eg på opning av ein del av Nordsjø-løypa, på minnemarkering etter radiostasjonen Roska frå krigens dagar, og avslutte med bygdabasar...
Ha ei fin helg.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefint!
Jeg strikker på ei dukkelue.
Det er høst i Nord nå,så strikkelysta kommer for fullt kjenner jeg.
Men mye tid foran PC`n og:)
God helg til deg!

Tovepia sa...

Kjempefine luer og pulsvarmere;)
Deilig å være ferdig med prosjekter som har ligget en stund, og godt når det blir så lekkert!
Kos deg videre i helga!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Flittig som vanlig. Men dattera har rett, dette ser bare du ;)
Ha en flott søndag.

Sologbolig sa...

Der har du strikka ei slik lue som eg er på jakt etter mønster til.Skal strikke ei slik til et lite barnebarn på 4 mnd. Har du funne oppskrift på nettet eller ? Ha ein fin søndag.

Sologbolig sa...

Hei igjen. Takk for tipset. Oppskrifta er funne og skriven ut, så nå er det bare å begynna !! Fortsatt fin søndag.