tirsdag 7. september 2010

Reisearbeid

På bussreisa til og frå Berlin blei det strikka litt. Desse oppvask-klutane er er greie til slikt. Her kan ein prate, lytte til musikk, eller kikke ut vindauget. Arbeidet går på autopilot...
Endar nok på basar, eller veninnegaver.


Eit anna reiseprosjekt i det siste er denne tovaveska. Det har vert til og frå arbeid i haust. Ei veninne fylte år i august, og har lenge misunt meg strikkeveska som eg lagde tidligare i år. No skal ho få denne, litt forseinka....

Ei anna veninne, A-K, ho har også litt lyst på tovaveske trur eg...
Ho betrudde meg her om dagen at ho stadig leste blogger, men viste ikkje korleis ho skulle kommentere innlegga. No har ho fått forklaring på det.
Så, A-K, vil du og ha veske? Kva farge, fasong og størrelse? Til strikketøyet, eller lesebriller og lommebok? Svaret vil eg ha på bloggen.....

6 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Det er bra du reiser mye, så blir det masse fine gaver:)

strikkinnom sa...

Takk for besøket i bloggen min:)
Fine reisestrikkerier...du må bare reise mye så har du snart julegavan i box hehe.

strikkinnom sa...

Takk for besøket i bloggen min:)
Fine reisestrikkerier...du må bare reise mye så har du snart julegavan i box hehe.

Wenche sa...

Flotte reisearbeid. Er stadig like imponert over dei som kan strikke i vei utan å sjå det minste ned på pinnane, berre skravlar i vei:) Håpar du hadde ein flott tur til Berlin. Kjekt å kunne leve litt på den turen utover hausten.

Stubbetufsa sa...

Berlin?
Du er et reisende menneske, må jeg si! Og du strikker på tur også, ja, det liker jo jeg og!
For tiden har jeg et ubeskrivelig rot i huset, og jeg klarer ikke finne ut hvor begynnelsen er! For hvis jeg skal ha tak i lim, så ligger det en haug med stryketrengt tøy der, og på strykebordet er en mengde kort og sånt som må ryddes bort, og der ligger ei saks som skal være på stuebordet, og der er det en haug som..... uæææh!
Rotet er nok i hodet også! Klarer ikke å organisere rotopprydding...

Anonym sa...

he he ,der ga du meg jamen prestasjonsangst.går dette bra,får vi snakke om resten når du er i land att!