mandag 13. september 2010

Paralellstrikking...

er tingen når ein er på jobb. Då kan ein parkere strikkeposane på høvelege plassar, og slepp å hukse på kvar ein strikka sist.
Ein gensararm i storstova, litt strikking før og etter jobb, samt i to kaffipausar.. Arm nr. 2 på lugaren, strikkar litt der også..
Dette er fortsatt julegåve på bestilling, ein herregensar i Sisu. Damekofta er straks ferdig..

På møterommet og i røykesjappa er eg også innom av og til. Her blir det mindre strikka, men er sosialt.. Når andre røyke, kan vel eg strikke litt....
Smått og seint går det framover. Desse herresokkane skal bli basargevingst her på riggen. Vi har store planer om det til vintaren, så får vi sjå om vi får det til...

5 kommentarer:

Elins Strikkeri sa...

Lurt med litt arbeid både her og der!! Det har eg og, har alltid eit arbeid liggjande i bilen:))

Spurven sa...

Så mye fint du får gjort når du er på reisefot, pinner og garn er sikkert koselig reisefølge!

Interessant å høre fra turen til Tyskland - hilsen fra Spurven

Turid sa...

Du er lur du;)
Jeg har alltid et liggende ute på campingen på Tofterøy, så trenger jeg ikke være redd for å glemme å ta med meg:)

Mye flott du lager da! Jeg driver nå mest på med grytelapper, lommetøfler og andre småting.

klem fra Turid;)

Anonym sa...

Du er effektiv du óg, ser eg.. ;) Klem!!

Hilde C. sa...

Så smart med strikketøy både her og der. Kanskje jeg skulle prøve det samme hjemme :-)