mandag 20. juli 2009

Ferdig........... og ny start..

Baby-teppet er ferdig. Dette har i grunn gått kjapt, Delte nøstene i 2 poser. Så hadde eg ein heime og ein på hytta. Har hekla litt no og då, når det har passa slik. Nokre små justeringar står att, så skal det strekkast. Måla er 1,00 x 0,75.

Dette sommar-gule strikketøyet skal bli gensar. Drops hadde 40% på tråden, Safran, og slikt kan ikkje eg gå forbi. Oppskrifta er mest: innfalsmetoden, men brukar ei grunnoppskrift på maskeantall og størrelsar. Så får vi sjå etter kvart...

I dag har eg handla inn tråd til neste års OL-gensar. Kjedeligt mønster, Marius-gensaren i ny utgave. Då det berre er mønster-strikk øverst, er dette greit å strikke i bobilen.
Må ha noko enkelt, så eg ikkje blir for usosial og satt av under vegs...
På morgonkvisten dreg eg nordover med Hurtigruta til Molde. Omsdag rullar bilen etter vegen. Reiseruta er: der vi finn sola.....

11 kommentarer:

Turid sa...

Ja , lykke til både med strikketøyet å jakta på sola. Her skal ho vistnok ha opptreden en av de nærmeste dagene...

Maret sa...

Ja, eg har kikka på veirkartet, men bilens eigar vil ikkje så langt nord..
og eg masar..

Linda sa...

Kjempefint babyteppe du har hekla. Heldig den som får det.

STRIKKEMOR(O) sa...

Gensaren ser fin ut den, sjølv om han er enkel og kanskje kjedeleg!

STRIKKEMOR(O) sa...

Flott babyteppe forresten!

Tovepia sa...

Flott babyteppe!! Genseren blir sikkert super; det enkle er ofte det beste:) God tur, hørtes spennende ut!

Marion Lexau Nødset sa...

Men Mariusgenser er ikkje kjedelig mønsger:) Du må ha ein god tur!!!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

God ferietur! Håper virkelig dere finner godværet, men det er ikke lett nå om dagen.
Tenk at Marius-genseren er her igjen om enn litt forenklet. Jeg får ta en titt innerst i skapet, så kanskje det er en retro der.

Sologbolig sa...

Ha ein fin tur og håper du finn sola. Har strikka i ferien eg og, iallfall på den kjedelige ferja fra Norge til Danmark. Flott babyteppe. Kos deg.

Makrellskyer sa...

Hei :)

Titta innom bloggen din og synes at du lager kjempefine strømper, altså :) Så da ble jeg sittene og lese alle innleggene og så at du hadde det samme gamle babystrikke-heftet som meg :) Så da måtte jeg nesten skrive et innlegg om de gamle heftene mine :)

Liv sa...

Kjempe fint babyteppe du har laget, jeg ble nesten litt nostalgisk. Mamma og en av tantene mine var svær på sånne tepper, men de er desverre ikke med oss lenger...
Jeg tror årets OL-genser vli bli fin selv om det er et drøyt stykke bol som kan være litt kjedelig å strikke. Men det er som du sier, da er man jo mer sosial enn om det er vanskelig mønster;) Go tur i bobilen, og håper der finne Nelly;))