lørdag 24. januar 2009

Litt av kvart i restegarn....

Denne hue-hatten blei til då eg venta på fly og helikopter på tirsdag. Er strikka i ein eller anna angorablanding, og grått strømpegarn saman. Strikkepinner nr. 4,5. Mønsteret blei til etter kvart... Den blei fast og fin i fasongen, passer kansje best til litt eldre damer (bestemødre).
Den skal giast bort til nokon som frys om vinteren...


Denne skal også giast bort, saman med halsen som var på forige innlegg. Den har nok eit meir ungdommeleg preg, men varmer nok godt... Er strikka i dobbel babygarn, etter same prinsipp (les mønster) som den første.

Desse to para med sokker var ferdig litt før. Første paret er som einegga tvillinger, medan siste paret knapt er halvsøsken. Strikka i Opal.

GOD HELG

8 kommentarer:

chocolatehead sa...

Så produktiv du er! Og flink til å gjøre ferdig uUFOer...skulle hatt meg en sånn dag ja...hehe

Ønsker deg en fortsatt fin helg :)

Sologbolig sa...

Her går det unna ser eg. Sokkar i opalgarn er fine, slike har eg også strikka. No strikkar eg ein babydress i alpakka. Deilig garn. Ønsker deg ei god helg !

Turid sa...

Flott bestemor hatt og den mer ungdommelige likeså.
Opal sokka er bare herlige, akkurat passe å ha i vinter skoan feks. Synes bare det er sjarmerende om de ikke er helt like.
Go helg til deg!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Hei
Koselig å se at du er "innom" en tur. Det blir liksom litt stille her øst når du er travel opptatt vest i havet :)

Stoppesopp er kjekt, ja. Heldig hun som har praktisk bestemor som ga bort en slik til jul. Ellers har jeg vel inntrykk av at strikking av nye sokker ikke tar så lang tid i den familien din... Flinke damer må jeg bare få si.

Ha en flott søndag.

Liv sa...

Det er jammen kjekt at det kan bli gode varme vinterplagg av restegarn! En god tanke at det skal få varme kalde hoder.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Jeg har ei utfordring til deg dersom du har lyst.

Hilde C. sa...

Det går unna på strikkepinnene hos deg! Det er flotte luer og sokker du har strikket :-)

Tutta sa...

Den blå lua var utrolig fin! Likte både fargene og fasongen.