mandag 8. desember 2008

PIF-Gave

I dag har eg fått gave, så utruleg uventa at eg vart heilt stum. Avsender er Evas univers, og ja den blei videresendt til rett adresse. I går vart eg "interjuva" av Bea om adresser, julepost-henting etc. I dag blei eg fortalt at nokon prøvde å spore meg opp... Og tusen takk for det.
Men som ei gamal tante brukte seie: det vart no reint for mykje. Men du skal vite, eg blei kjempeglad.
Det måtte prøvast, og fotograferast med ein gong. Kjempefint er ordet.....

I morgon er det avreise til Nordsjøen. No er huset "pussa og stelt" med lett hand. Juletreet er pynta, dukar og anna stas komt på plass. Pakkar blei sendt i dag, julekorta skriv eg ein kveld på jobb. No kan gamlenissen Mads passe huset til eg er tilbake i romjula.


Det er liksom ikkje heilt klart før julekrybba er komt på plass. Det er det siste eg finn fram, så har nissane "herja" frå seg, og alle tar hensyn til kvarandre og feirar ei snill og god jul...
Ha ei fin veke dere som no snart skal inn i juleinn-spurten. Prøv og kos dere litt i mellom slaga...
Eg veit at eg får nokre hektiske veker, vi prøver å lage ei så fin og god jul vi kan, der ute i have.
Og kan ein ikkje vere heime ein slik kveld, så er ikkje oljeplatformene å fornekte.



8 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Tusen takk for den flotte og fine utmerkinga som du ga meg. Eg gløymde jo å takke for den, og det var slett ikkje meininga.
Håpar du tilgir meg for det.
Så nydeleg skjerf du fekk i PIF gåve. Den fortene du som skal på jobb i jula.
Mi mor jobba i nordsjøen fra eg var 9 til eg var 16 år, og det var aldri kjekt når ho måtte jobbe i jula.
Du må ha ein god tur ut i havet, og ei retteleg god jul.
Klem H.

marit sa...

For et nydelig sjal!
Mannen har jobba i Nordsjøen stort sett hele tida siden jeg traff ham, og det har blitt endel julekvelder alene på land mens han satt der ute.Alltid kjedelig, spesielt for ungene. Men noen må jo være der. Du får ha ei god julefeiring.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Hei! :)

Så fint sjal. Det var fortjent. Bruk det i jula og tenk på alle oss bloggerne som skal ha dere Nordsjø-folka i tankene.

Riktig god jul og masse klemmer fra Mona

Anne-Berit sa...

Du verden så nydelig sjal du fikk,det var virkelig flott.
Så du står på farten nå,du må ha en fin tur da,selv om det er jobb.Så fint du har pynta heime,blir kos å komme tilbake til.Ha det riktig godt.

Turid sa...

Kos deg med det flotte sjalet du har fått!
Julekrybbe figurene dine var sååå fine.
Du får ha ei god vakt og ei riktig god jul!

Anne-Berit sa...

Hei,håper jeg rekker å nå deg før du reiser.Det er noe til deg på bloggen min,bare kom og hent:o)

Lena sa...

For et nydelig sjal du har fått, og så fint at det kom fram til rett adresse til slutt:o) Du får ha en god reise til Nordsjøen og god vakt! Ønsker deg også en riktig fin jul:-)

Anonym sa...

Lekkert sjal!!!