lørdag 6. desember 2008

Litt nytt og litt gammalt

Eg er nok litt seint ute, men dette er hatten med alle deltakarene i mitt store 1-års jubeleum. Den heldige vinner er i dag høytidelig trekt, og heiter Liv ..... HURRA.



Og dette er juleduken som søstra mi kom med i september, om eg kunne vere så snill å sette band på... og snill som eg er svarte eg ja og la den i eit skap. . Der kunne då både historia og duken ha endt sine dagar, men seint torsdag titta den fram og ville feire jul. Nå er duken ferdig, og symaskina død...


Desse hanskane har eg strikka til meg sjølv. Litt egoistisk kan ein vere opp under jul, er ikkje sikkert nokon andre hadde tenkt på at desse ville eg ha...


God helg til alle som er innom...



7 kommentarer:

Laila Kristin sa...

Fine hanskar du har laga!

Lyt vel takke for band på juleduken;) Gled meg til å ha den på bordet:)

Liv sa...

Det van da svært til lykke nå like før jul! Jeg gleder meg!

De hanskene deine ser fin-fine ut, du må så gjerne velge å ta dem selv.

Laila Kristin sa...

Kondolerer med symaskina forresten!

Eva sa...

Kjempefine hansker!
Og så flaks da at symaskinen holdt rundt hele båndet på juleduken ;)

Turid sa...

Gratulerer med nye hansker- de var veldig fine.
Så kjekt at du rakk å få sydd juleduken ferdig, ellers hadde det vel blitt dårlig med kaffeduk .
Ha ei fin adventshelg!

Maret sa...

Den duken blei slett ikkje ferdig, stod at 20-30 cm då maskina takka for seg. Måtte på "bygda" for å få ordne med resten.
Den symaskina er noko av det kjæraste eg har, er 38 år i januar.
Og så sant det enno går å få deler, så skal den reparerast.

Hilde C. sa...

Så kjempefine hansker du har strikket - mønsteret ser nydelig ut. Lurt det der med å sørge for å få det man virkelig ønsker seg til jul selv :-)