lørdag 12. juni 2010

Restegarn



I løpet av mange år med handarbeidssyslar, blir det gjerne mykje restegarn. No er eg av dei som aldri kastar noko, man veit då aldri....

Desse små dokkene med ull brodergarn kan alikevel ikkje brukast til så mykje, denne broderepoken er over for lengst.

Etter å ha strikka eit større antall trekk til kleshengare til basarar, var det desverre enno mykje att.



Husets datter sette meg på tanken. Dette mamma, er jo perfekt til snurrer..... Snurrane skal seinare få kvite heklekanter, og bli teppe a la Bea.

Koselig handarbeid på hytta dette, og hastar ikkje...


Ha ei fin helg.



4 kommentarer:

Tovepia sa...

Jeg kaster heller aldri noe garn, og det har hendt at det har reddet mangt et prosjekt:)
Dette blir spennende å se, blir flott!!

Gød lørdag til deg;)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

så lurt. Her kastes heller nesten ikke en tråd-stubb, så det blir litt etterhvert;)
God lørdag!

Liv Torunns hobbykrok sa...

Takk for titten i din blogg. Her var det mye fint... og så smart måte å få brukt opp restegarnet på. Har visst litt av det liggende jeg også...

STRIKKEMOR(O) sa...

Smart å bruke sånne restar til heklaruter. Eg brukte ein del i mitt siste teppe. Kjekt å kunne bruke garnrestar til noko nyttig!