lørdag 1. mai 2010

UFO,ar....

Kva er meir passande når ein er kattepassar, og hinkar på krykkjer, enn å få unna nokre UFO,ar.. Leon synes trådnøster er topp, då helst om natta...

Skjerf, strikka i ein alpakkablanding, kjøpt i Canada. Nydelig kvalitet. Slike blir det fleire av....
Mønsteret er henta frå Drops.

Nok ei strikkeveske. Dette er Sandnes Tovegarn, med striper i Chili.


Barnegensar, 4-5 år strikka i babyull. Mønsteret har eg henta frå eit ukeblad, og har nok blanda fargekombinasjonen litt. Av og til må ein ta det ein har, og få rydda unna litt.



Sokkar i div. restegarn. Dette blir vårens siste til Albania...




Juleduken, til ein basar, som husets datter kom heim med. Den var ferdig sydd, men ingen ville sette på band. Det kan sikkert mamma fikse, og no har eg altså fiksa det... tok litt tid.





5 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Jøjje meg, så flittig du er. Men det passer jo bra da, når man ikke er så mobil på to bein.

God helg og fortsatt god bedring.

Tovepia sa...

Sannelig har du fått gjort masse lekkert! Veskal di så flott ut!
Håper du kan kaste krykkene snart; ønsker deg ei riktig god helg! Klem;)

Stubbetufsa sa...

Jeg syns også du har vært veldig flittig, og veska var topp! Nydelig!
Jeg har sendt en liten pakke.
Og jeg tenker forferdelig mye for å forstå hvordan i allstyrelsens det er plass til to brudd på ei lilletå??
God bedring!

Wenche sa...

Du er utruleg flink med hendene. Det var så koseleg å lese bloggen din frå turen med hurtigruta. Høyrest ut som turen var fin, sjølv om du vart sjuk på slutten. Ønsker deg også god bedring med
tåa.

PS: heldig du er som har ein pus til å rydde i trånøstene dine:-)

Jorun sa...

Du verden, så mange lekre ting!