søndag 17. januar 2010

Strikkeveske til strikketøyet....

Tanken hadde vert der lenge, ville så gjerne ha ei veske til strikketøyet. Lettvint å stappe pinnar og trådnøster i ein plastpose, men slett ikkje like pent. Då ei av jentene på jobben viste fram si, blei eg nesten hekta. Men mønster fantes ikkje, ho hadde fått den i gave. Så var det å prøve å telje, og måle.
Opplegg: 100m Tove frå Sandnes garn. Dobbelt garn og pinnar nr.6.
I kontraststripene: 1 tråd Tove og 1 tråd Chile melert...
Heile tida rillestrikk.
Ferdig mål vart 35 x 45 før toving.

Bretta dobbelt og sydde saman i sidene. Øverst opp plukka eg opp 1 maske i kvar rille, og strikka 5 cm. glattstrikk. Denne rulla eg utover mot retta som ei pølse, og festa .

Strikka så ein lapp, også i riller, ca. 27 x 23 cm. Denne sydde eg fast på innsida til lomme.


Hank: Opplegg 130 m, strikka riller ca. 7cm. Så var det å montere, legge i vaskemaskina, ein desj grønsåpe og håpe det beste...
Hadde det ikkje tatt slik tid, hadde eg kansje sete på krakken foran vaskemaskina i spenning..


Og det gikk kjempebra. Er veldig fornøgd med resultatet, når den er tørr skal den få isatt 2 morsomme knappar og hemper... Tek då ikkje sjangsen på at noko fell ut...




9 kommentarer:

Sologbolig sa...

Smart idè! Og så flott den blei også. Ha ei fin veke.

Linda sa...

Denne var stilig eg har ei som er strikka rundt men fritidsgarn og chili i striper. Dern brukar eg kjempe masse.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Nydelig ble den, nesten for fin til strikkinga ;) Passer også når du skal ut på byen og svinge deg.

marit sa...

Den ble flott!

Aleksandra og/i Ørjan sa...

hei Maret,
jeg må bare kommentere at din håndarbeid er kjempe fin!
hilsen fra Aleksandra

Tovepia sa...

Den ble nydelig!! Gjorde seg så godt med dette rufsegarnet!
Flotte sokker under her også;)
God uke til deg og klem;)

karna sa...

Så lekker strikkeveske, slår definitivt ut en plastpose ja. Det er så artig å tove og jeg har gode resultat med Fritidsgarn, har noen planer også ,-) Mange gode sokker strikker du også. Og du er tøff som jobber på plattform!

Stubbetufsa sa...

Flott strikkeveske, du!

Jorun sa...

Åh! Den ble skikkelig lekker da!!
Hmmm... Kanskje jeg må forsøke meg på noe lignende...