tirsdag 10. februar 2009

På tur til Sunnmøre...

Turen til Måløy med båt var utruleg vakker til å være først i februar. Lurte på om våren no kom, om denne snøen var det einaste vi skulle få i vinter. Men det er det altså ikkje. Vi har fått vinter....

Mor mi har vunne ei dokkeseng på basar. Denne vil ho ha i heimen når oldeborna kjem på besøk. Dokker vart innkjøpt, mi oppgave vart å strikke klær. Litt fekk eg ferdig, meir er på strikkepinnane.

Garn fikk eg også kjøpt, butikken hadde opphørssalg. Sokkegarn og baby-ull til ein liten gensar.


Med mobilen på øyre, på kne foran hyllene, kjøper eg tråd til "Gullungen". Litt slik mamma, og nokre sånne.... Kan ein spare nokre kroner så..... og butikkdama veit vi er ein strikkegal familie.
Dette er innlegg nr. 100. Det skal feirast på strikkekafe i Bergen.

2 kommentarer:

Turid sa...

Her blir det nok klær til dokkene , fint garn.
Så på hals og votter du hadde i forrige innlegg , kjempeflott!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Gratulerer med innlegg nr. 100. Tror jeg må sjekke jeg også, nærmer meg kanskje.

Jeg kjente meg godt igjen ved det å snakke i tlf med Snuppa bak butikkhyller: "Sal du ha sånn eller sånn" Må jo passe på den som er mor.

Ha en flott søndag, sikkert med litt strikking.