søndag 6. januar 2008

Det nye året.....

Englemasker-Kjærlighetsmasker....
Kjært barn har mange navn. Eg lovde ein gong i haust at i romjula skulle eg lære meg englemasker, og no kan eg det. Slett ikkje vanskeleg, artig var det, og går fort unna. Dette er den typen arbeid man kan putte i håndveska og ta med overalt. Slikt likar eg.



Eit anna arbeid som er komt fram i dagslys er mors spisebords-duk i hardangersøm som aldri blei ferdig. Den var tenkt til 12 pers. men er nå med mors vilje blitt redusert til 8. pers. No har eg låva å få den ferdig til sommaren, då ho skal ha den til gave..




Så får vi sjå då om eg greier å halde den lovnaden.

Å fotografere inn i dårligt lys var vanskelig. Men berre vent til den duvar på klesnora i fin sommarsol.

7 kommentarer:

Solveig sa...

hei. takk for koseleg kommentar. Greitt at du linkar, så kan eg linke tilbake til deg. Du skulle gjerne fått oppskrifta til grytekluten, men den har eg ikkje nedskrive. Den er kopiert etter ein gryteklut eg kjøpte på bruktbutikken og er igrunnen berre to sirklar av stavar som er hekla saman... Dersom eg får til å skrive ned mønsteret kan du få det :) (Manglar framleis gryteklut nr to...)

Anne-Berit sa...

Nydelige englemasker,skulle gjerne ha kunnet det,men vet ikke om jeg får det til,vakkert er det i alle fall.Og duken er nydelig.Ha ei fin uke:-)

Anonym sa...

Det var ein flott duk! Sikker på at ho ikkje skal ha den til begynnelsen av februar altså??? ;)
Klem Laila Kristin

Maret sa...

Kjære Laila Kristin....
Og kven skulle brodere dei om alle barnebarna var på denne gavelista ?

Anne-Berit sa...

Hei og takk for hilsen,ble litt nyskjerrig nå,jobber du på hurtigruta?Har ei venninne som er på Vesterålen skjønner du.Ha en fin tur,håper været bedrer seg for dere som er på sjøen:-)

Lykke sa...

Så nydelige handarbeider! Inspirert av deg vil jeg prøve å lære meg englemasker; hvis jeg får tid, da...
:)

Charlotte sa...

Englemasker er moro for man ser så fort at det blir til noe... Nydelig duk du holder på med... Jeg har en award til deg på bloggen min! c",)