fredag 2. oktober 2009

Å sjå muligheitene...

Sjølv om strikking og hekling er utelukka no, så går det greit å brodere. Rydde/leite i skuffer og skap er også ok, om ein har god tid. Og det har eg nett no, og då kom dette broderiet fram.

Det går ikkje så fort med synåla, men humøret er på topp. Dette bitte-lille bruddet kunne ha endt i ei stor tragedie. Det kunne ha vert skallen som trefte steinen og ikkje handa....
Og det er slik eg må sjå det, eg var heldig. Sjøen var ikke djupare enn at eg kunne vasse i land. Det er tungt å symje med store slagstøvlar, regnbukse og regnjakke.
I ettertid skal eg bruke redningsvest, sjølv ved krabbefiske frå brygga. Det har eg låva hytte-naboen.

Tusen takk for alle trøstande ord, God Helg til dykk alle.

5 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så fint at du er ved godt mot og har funnet noe å holde på med!!!! Var bittelitt bekymret der gitt. Hjelm og redningsvest ved neste krabbe-fiske-ekspedisjon?
God helg.

karna sa...

God bedring, skjønner du har vært på egenhånd. Kos deg med brodering og lesning.

ANNEPÅLANDET sa...

Ja, det gjelder å holde humøret oppe! Og du er jammen flink til å sy! Brodering er min svake side (ja, ikke den eneste da... ;-) )
Hørtes ut som en dramatisk krabbe-ekspedisjon. Bra det gikk som det gikk, tross alt. God sy-helg!

Sologbolig sa...

Så flott at du klarer å sy . God bedring til deg.

Anonym sa...

Så no kan eg berre komme med alle halvferdige broderiprosjekter som fyller skuffer og skap? ;) Synes det høyres veldig fornuftig ut med redningsvest neste gong, ja..