mandag 20. april 2009

Flyborne trådnøster.

Å handle kvalitet, når ein er ute å reiser, kan gå greit om ein berre forstår språket. Då mitt kinesiske ordforråd er ganske magert, vart det både komikk og latter då eg ville handle tråd. Når eg endelig hadde fått dama til å skjønne at det var trådnøster eg ville ha, og ikkje ferdige plagg, var mykje gjort.
Kvalitet og fargeutvalg var stort, pakka pent i øskjer. At dette var reint, ny ull var det einaste eg skjønte. Men øskja var avbilda med ein flott sau, så då er det i alle fall ikkje kamel...

Desse trådnøsta vart selde på vekt. Er ein blanding av bomull og silke. Kjempefin kvalitet. Der borte i øst blei det brukt til hekling, strikking og veving. Garnet er ikkje tvinna.... Eg vil prøve å hekle skjerf. Ser for meg at det må bli både spennande og spesielt. Karen som selde dette snakka litt engelsk (omtrent som meg) så vi hadde ein flott dialog.


9 kommentarer:

Tovepia sa...

Utrolig mye fint garn du fikk kjøpt. Her blir det spennende å følge med hva slags produkter du lager av alt dette;) Ha en flott dag videre!

Hilde C. sa...

Så spennede med garn fra et himmelstrøk så langt borte fra. Jeg gleder meg til å se hva du tryller fram :-)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så spennende med Kina-garn!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Nydeleg går du har kjøpt med deg, og nå vert det spanande å sjå kva du lagar av det:)
Ser ut som du har hatt ein fantastisk tur.
Ha ei fin og god veke:)
Smil H

Anonym sa...

Hei!Morsomt at du fikk kjøpt garn i Kina,og at du ble forstått.
Spennende å se hva du tryller fram av dette:)
Ha en flott kveld videre.
Her er jeg ganske sliten etter skitur.Vi har mere snø nå enn hva vi hadde i januar/februar.Men no melder det mildere,så da trykkes det litt sammen:)

Ingun sa...

Hei

Ja dette landet står mitt hjerte nær. Lukter,krydder, maten, naturen, menneskene....Har også vært der;-)) Verdens fineste jente fra Kina fikk foreldre i Norge...

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Uke 21 sitter jeg på trammen og venter.... ;)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Nå er jeg visst ofte innom her, men jeg har ei utfordring til deg, dersom du har lyst.

Sologbolig sa...

Så mye flott garn du har kjøpt. Eg og syns det er spennande å kjøpa garn utenlands. Kjøpte ein gang noe kjempeflott ullgarn i Tallinn, knallbillig var det også, så eg angra sjølvsagt på at eg ikkje hadde kjøpt meir. Nyt dagane framover.