fredag 5. desember 2008

Utfordring

Eg har fått ein utfordring frå Sologbolig.

Slik er den:
Fortell 7 ting om deg sjølv, både allminnelige og spesielle.

Utfordre 7 nye bloggere.

Då får eg prøve så godt det let seg gjere seint ein fredagskveld.

1. Er mor, svigermor og bestemor.
2. Er veldig glad i bøker...
3. Stortrivs med handarbeid, har alltid 2-3 prosjekt i arbeid.
4. Jobbar på hobbybasis med slektsgransking.
5. Kan ikkje synge.
6. Kan heller ikkje veve...
7.Og kan slett ikkje like havregraut.

Vart dette noko morsomt då.... meiner bestemt at eg har vert igjennom noko liknande her før ein gong.
No oppfordrar eg andre til å prøve seg. Det får bli nokon av dei på lista mi som ikkje fikk award hos meg i går: 9na, Anne-Berit, chocolatehead, Frk.Badegakk, Lena, Liv, Hilde C.

3 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Hei,hei,utfordring hva,skal prøve så godt jeg kan,syns alltid det er så vanskelig å skrive noe om seg selv.
Ønsker deg ei flott helg!

Hilde C. sa...

Gratulerer med awarden i posten under her, og takk for utfordringen. Jeg ønsker deg en fortsatt god helg :-)

Brit. (lille meg) sa...

Koselig å lese om deg. Artig å bli litt bedre kjent med bloggerne.
Må innrømme at jeg ikke så ofte er innom her, men jeg har vært her uten å etterlate meg spor også.
Jeg kan heller ikke synge, men jeg har mange CD-plater, og liker å høre på god sang.Min farmor kunne ikke synge, det må være fra henne jeg har det, for de andre i familien har fått sangens gave. Noen spiller også instrumenter.
Misunner dem....
Vil ønske deg ei god adventshelg!:)