fredag 21. oktober 2011

Babystrikk...

Eit nytt barnebarn er venta til våren. Etter å ha smilt for meg sjølv i 2-3 veker, kunne eg sleppe gleda, og trådnøsta, lause då det vart allment opplyst. No veit ikkje eg om det blir ei lita prinsesse, men kan jo håpe.
Dette er ei av dei finaste babyjakkene eg nokon gang har strikka, og eg har strikka mange. Oppskrifta er minst 20 år, og veldig jente...
Skulle det no bli gut, så har eg mange oppskrifter til, og kort vei til garnbutikk.

Gleder meg uansett...

3 kommentarer:

Elins Strikkeri sa...

Gratulerer med nytt barnebarn i vente!!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så morsomt!! Gratulerer. Uansett gutt eller jente, en sprell levende frisk baby er herlig. Og det blir nok ikke det eneste strikkeplagget fra din hånd til nurket uansett.

Linda sa...

Gratulera så masse, og så masse fint den babyen kjem til å få fram over både frå bestemor og sikkert tante og:)