torsdag 25. oktober 2007

Jobb-periode....

Da jeg har en jobb med mye reising og pendling, blir det i perioder litt stille her på bloggen. Men tro nå ikke at det er helt stille på håndarbeids-fronten.
Nei-da, må bare gjøre ting i rett rekkefølge. Strikke ol. kan en jo gjøre både før og etter arbeidstid, men man må huske kamra skal en få lagt inn bilder. På min arb.plass har vi et lite lager med trådnøster og broderi-greier, slik at vi kan vere hjelpte i "kriser".
Viste dere foresten at det er lov å ta med strikkepinner inn i flyet, bare dei er under 20cm. Men ikke neglefil, selv om den er under 10cm. Skjønner ikke dette jeg, men koser meg med strikketøy, eller hekler, både på fly, buss eller båtreiser.



Og så kommer en så lett i kontakt med folk. Under en rundtur med Hurtigruten i fjor høst var det en eldre amrikaner som viste stor intresse for vottene som jeg strikket. Han skjekket fremgangen nesten for hver dag hele turen oppover til Kirkenes. Og ble litt lei seg da han ble fortalt at vottene allerede var bortlovet.

Nå skal jeg ut og "jakte" på et kamra. Kansje noen har et jeg kan låne....
God helg til alle som er innom.......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Er det vottane du bala med? Er dei ferdig(sida du skal ta bilde)? Har hatt besøk i dag eg, veldig kjekt! :D

Maret sa...

Ferdige..........neida, men no nærmer det seg. Dessuten ligg det nokre UFO,er her også. Ting tar tid, det kommer, det kommer....